სიახლეების ხაზი
შემოგვიერთდით
  • რომელი ვიტამინები უნდა მივიღოთ რეგულარულად - გაუფრთხილდით ჯანმრთელობას

    რომელი ვიტამინები უნდა მივიღოთ რეგულარულად - გაუფრთხილდით ჯანმრთელობას
    4 დღის და 5 საათის უკან
    Aa Aa
    გაზიარება:

    ვიტამინების რეგულარულად მიღება იდეალურად უნდა ეფუძნებოდეს ინდივიდუალურ საჭიროებებსა და ნაკლოვანებებს, რაც შეიძლება განსხვავდებოდეს ისეთი ფაქტორების მიხედვით, როგორიცაა ასაკი, დიეტა, ჯანმრთელობის მდგომარეობა და ცხოვრების წესი. თუმცა, ზოგიერთი ვიტამინი ჩვეულებრივ რეკომენდირებულია რეგულარულად მიღებისთვის ადამიანთა უმეტესობისთვის საერთო ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად:

    ვიტამინი D: აუცილებელია ძვლების ჯანმრთელობისა და იმუნური ფუნქციისთვის.

    ვიტამინი B12: მნიშვნელოვანია ნერვული ფუნქციისთვის და სისხლის წითელი უჯრედების წარმოებისთვის.

    ვიტამინი C: ეხმარება იმუნურ ფუნქციას, ჭრილობების შეხორცებას და კოლაგენის გამომუშავებას.

    ფოლიუმის მჟავა (ფოლატი): მნიშვნელოვანია უჯრედების გაყოფისა და ზრდისთვის, განსაკუთრებით ორსულობის დროს.

    კალციუმი: გადამწყვეტია ძვლების ჯანმრთელობისა და კუნთების ფუნქციონირებისთვის.

    ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავები: მიუხედავად იმისა, რომ ეს არ არის ვიტამინი, ეს არის აუცილებელი ცხიმები, რომლებიც ხელს უწყობენ გულის ჯანმრთელობას და ტვინის მუშაობას.

    ვიტამინი A: მნიშვნელოვანია მხედველობისთვის, იმუნური ფუნქციისთვის და კანის ჯანმრთელობისთვის. ის გვხვდება ნარინჯისფერ და ყვითელ ხილსა და ბოსტნეულში, ასევე ღვიძლში და რძის პროდუქტებში.

    ვიტამინი E: ანტიოქსიდანტი, რომელიც იცავს უჯრედებს დაზიანებისგან. ის გვხვდება თხილში და მცენარეულ ზეთებში.