სიახლეების ხაზი
შემოგვიერთდით
  • რატომ დაჯარიმდა Wizz Air 770 000-ი ევროთი - რატომ არ ხდება მომხმარებლის საკმარისი ინფორმირება

    რატომ დაჯარიმდა Wizz Air 770 000-ი ევროთი - რატომ არ ხდება მომხმარებლის საკმარისი ინფორმირება
    1 თვის და 1 კვირის უკან
    Aa Aa
    გაზიარება:

    Wizz Air 770 000-ი ევროთი დააჯარიმა უნგრეთის მარეგულირებელმა ავიაკომპანიამ. მიზეზი კი მომხმარებლის მიმართ არასამართლიანი და არაკეთილსინდისიერი მოპყრობა სახელდება.

    მათ აღმოაჩინეს, რომ Wizz Air სრულფასოვნად არ აღწერს ჩექ-ინ-ის სერვისს. აღმოჩნდა, რომ არსებობს უფრო იაფიანი სერვისის პაკეტები, რომლებსაც ისინი მომხმარებლებს არ სთავაზობენ და მათ საკმარის ინფორმაციას არ აწვდიან, ისინი მხოლოდ უფრო ძვირიანი სერვისებით უწევენ მომსახურებას.

    აღნიშნულ ბრალდებას ავიაკომპანია უარყოფს და მას "მომხმარებლის ინტერესების არაშესაბამისს" უწოდებს. აღნიშნავს, რომ მზადაა პასუხისმგებლობა აიღოს თავის თავზე და უზრუნველყოს პროცედურების საჭიროებისამებრ ჩატარება-დაკორექტირება.




    FACEBOOK კომენტარები
    ასევე დაგაინტერესებთ